Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 6 listopada 2012

Co ja lubię? 1.2

Dziś zamierzam napisac jaka ja jestem (ja czyli Ocia) jakiej słucham muzyki co lubie i co robie w wolnym czasie.
Hmmm...  zacznijmy od muzyki, lubię wszystkie rodzaje muzyki, ale kocham Rock,Metal i Heavy metal.
Wiem że to dla niektórych dziwne ale bardzo lubię tą muzykę. W wolnym czasie (np. w domu w szkole na lekcjach ^,^ itd.) tworze MANGE (wstawię kilka zdjęc moich rysunków). Lubie też w wolnym czasie robic coś z koralików (też dam zdjęcia) i ogólnie wszystko co w mych rękach mogę zrobic. Lubie też oglądac na YT (you tube) oglądac a nawet czasami grac w MINECRAFT z moją przyjaciółką (jeśli pozwolisz mnie tak nazwac) Karisią. Jestem również Harcerką naprawdę lubię obozy, zimowiska, biwaki, akcje kocham to (kiedyś wstawie posta jak było na obozie). I oczywiście kocham drużyne harcerską do której należe i oczywiście moich przyjaciół (Ci którzy są moimi przyjaciółmi wiedzą o tym). No więcej was już nie będę zamęczac wstawie zdjęcia. 



Oto zdjęcia mojej MANGI :                   Oczy:
                                                Kiru:
                                                   Portret pamięciowy:
                                                          Sasmija:
                                                       Czichiro:         (znana z filmu ''W krainie bogów'')
                                                         A oto stary nie dokończony projekt ''Czarodziejki z kosmosu":
Teraz będe robic projekt CHIBI który miałam zrobic bardzo dawno. Tu wyżej to są moje stare projekty ale rozpoczynam znów robic na duże już projekty (dodam zdjęcia projektu CHIBI i koralików póżniej).




                                                                                   Ocia ^_ ^
                                                                                    XoXo

2 komentarze:

  1. Świetny blog :) . Zapraszam do mojego bloga - http://p-zalewska.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń