Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 listopada 2012

My

Oto nasz zespół, który będzie pisał na tym blogu.
A oto my:
-Karolina ( Lukierek82, Karisia )
-Ola (Ocia, Dwuoki cyklop, Olusia0323 )
-Natalia (Inna, Najka)
-Julia (Wiewióra, Lusia)
-Natalia (Natek, Nati)


Opis:

 Wiewióra
Hej jestem Julia zwana Wiewiórą.
Mam skończone 12 lat, moje hobby, hmmm..... lubię jeździc konno, grac w siatkówkę i
robic biżuterię. Aaaa i uwielbiam pisac mojego bloga www.zagubiona-wzyciu.blogspot.com Zapraszam.
Chodzę z dziewczynami do tej samej klasy, i muszę wam powiedziec  że ta klasa jest
porąbana inaczej ...... :*

  Inna:

Hej wam jestem Natalia :) Moje hobby to wampiry , pisanie na blogu i czytanie sagi Zmierzch i TVD ( The Vampires Daires ).Uwielbiam spotykac się z przyjaciółmi , grac w siatkę , chodzi do kina i słuchac muzyki , chodzić na harcerstwo :)  Nie słucham rodzajów tylko Muzykę ♥♥Prowadzę bloga www.zjednoczona.blogspot.com Zapraszam. Obiecuje tu często zaglądac i pisac posty :) Pozdro :*

Kariś :

No więc mam 12 lat i uwielbiam pisać książki i blogi a szczególnie blog www.szarokolorowaja.blogspot.com . Należę tak samo jak dziewczyny do ZHP i mi się to bardzo podoba. Podobnie jak Ocia uwielbiam twożyć bransoletki , naszyjniki itd. itp. Kocham zwierzęta a szczególnie psy , mam w domu jednego o nazwie Homer   (-: rasy Yorkshire terrier . Na ten blog będę szczególnie wpadać bo myślę , że będzie genialny. Uwielbiam grać na gitarze i malować oraz grać w siate .
I LOVE PLACKI AND FRUGO !!!!!!



Ocia:

Mam 12 lat i nazywam się Ola. Ja lubię: ZHP (13TDH ''Strażnicy Ognia''), gotować, robić biżuterie, prowadzic blogi, zwierzęta (szczególnie koszatniczki ), robić coś ręcznie (jakieś robótki itd.itp. ), słuchać muzyki <3. Lubię pic placki i jeśc FRUGO <3

Nati:

Hejka, mam na imię Natalia i mam 12 lat. Należę do 13 Tyskiej Drużyny Harcerskiej Strażnicy Ognia.
Kocham zwierzęta, a najbardziej konie. Uwielbiam jeździć konno.
Lubię malować, rysować, gotować i grać w różne gry plenerowe.
Kocham spotykać się z przyjaciółmi.
Kocham rap i hip-hop.
A tak w jednym zdaniu to ,,pijemy placki i jemy frugo''. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz