Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 5 listopada 2012

Topienie Oci ♥♥



My ( wszystkie bez wyjątku ) chodzimy do klasy pływackiej . Jakoś specjalnie ( chyba ) żadna z nas nie lubi pływać . No ale kochani basen ma też dobre strony :P Na przykład można w nim podtapiać Olkę hi hi . Jak na każdym z basenów wzięłam  Olkę na rence i chlup głową do wody , i tak jeszcze może z 5 razy aż ty wynurzam Ocie a ona mnie z liścia :P My to już jesteśmy do bicia się ( każda z każdą ale oczywiście tylko na żarty ) jesteśmy przyzwyczajone :) Nie wiem co bym bez tych wariatek zrobiła ♥♥ Bez nich życie było by nudne hi hi :)


Hi hi :)

A o to moja piosenka na dziś :) Idealnie opisuje moją sytuację :)                  Pozdro Inna

2 komentarze:

  1. oj dawno na basenie nie byłam. Muszę się wybrać.
    Dziękuję bardzo za miłą opinię, komentarz. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oo lubię tą bajkę( z której jest piosenka;])
    przyjaźń najważniejsza! ;D

    OdpowiedzUsuń